Acest site foloseste cookies. 
Navigand in continuare, iti exprimi acordul asupra folosirii acestora. 
Afla mai multe!

Accept

Termeni si Conditii


Utilizarea sub orice forma (vizitare sau cumparare de produse) a site-ului MaiCuMotz.ro, implica acceptarea termenilor si conditiilor mentionate mai jos. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a documentului.

Definitii

- Site – domeniul www.maicumotz.ro
- Cumparator – orice persoana fizica sau jurídica ce viziteaza si/sau plaseaza o comanda in site.
- Vanzator – (”Noi”) societatea comerciala Mai Cu Motz SRL, avand sediul social in localitatea Pitesti, judetul Arges; nr. de inregistrare la Registrul Comertului: J3/1805/2018, Cod Fiscal 39872889, e-mail: contact@maicumotz.ro, nr. de telefon 0720 867 867.
- Bunuri si servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre vanzator cumparatorului.
- Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre vanzator si cumparator, prin care vanzatorul este de acord sa livreze bunurile si cumparatorul este de acord sa primeasca aceste bunuri si sa faca plata acestora.
- Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre vanzator si cumparator, fara prezenta fizica simultana a vanzatorului si a cumparatorului.

Informatii generale

Plasarea si acceptarea comenzii

Prin efectuarea unei comenzi pe site, cumparatorul este de acord cu o forma de comunicare (telefonica sau e-mail) prin care vanzatorul isi deruleaza activitatea.
Notificarea primita de catre cumparator prin e-mail cu privire la primirea comenzii din partea cumparatorului are rol de informare si nu presupune acceptarea comenzii.
Contractul se considera incheiat intre vanzator si cumparator in momentul confirmarii de catre vanzator a acceptarii comenzii transmise de cumparator. O comanda neconfirmata nu va avea valoare contractuala intre parti.
Informatiile prezentate pe site-ul vanzatorului, inclusiv acesti termeni si conditii, au caracter informativ si pot fi modificate de catre vanzator, fara o anuntare prealabila. Modificarile intervenite nu vor avea efect retroactiv si se vor aplica exclusiv pentru comenzile plasate incepand cu data intervenirii lor.
Includerea oricaror produse sau servicii pe site la un moment dat nu inseamna si nici nu garanteaza ca aceste produse si/sau servicii sunt disponibile in orice moment. Ne rezervam dreptul de a inceta in orice moment comercializarea unui produs sau serviciu.
Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta. Pentru intrebari referitoare la datele dumneavoastra cu caracter personal si pentru instructiuni privind accesarea sau stergerea informatiilor stocate, va rugam sa accesati sectiunea Confidentialitate.

Modalitatea de plata

Pentru comenzile efectuate pe site-ul MaiCuMotz.ro poti plati in 2 moduri diferite:

• Plata la livrare

• Online cu cardul

Plata la livrare

Comanda se achita reprezentantului firmei de curierat rapid in momentul livrarii coletului prin plata cash sau cu cardul si exclusiv cu cardul in cazul ridicarii personale din easybox.

Online cu cardul

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei tale, in conditii de siguranta deplina.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2). 
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii. 
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. 
Siguranta informatiilor tale este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza datele confidentiale ale cardului tau, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel informatiile tale sunt in siguranta.
Indiferent de valuta pe care o ai in cont, tranzactiile se fac în lei, la cursul de schimb al bancii tale. Daca ai cardul in alta valuta, banca ta va face conversia.

Tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele Mai Cu Motz.

Cesionarea si subcontractarea

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

Informatiile de pe site

Imaginile de pe site au caracter informativ si pot diferi din cauza diferentelor inerente care pot sa apara intre poze si realitate.
MaiCuMotz.ro pune in mod clar si inteligibil la dispozitia consumatorul urmatoarele informatii:
• principalele caracteristici ale produselor sau serviciilor vandute;
• toate datele despre companie (denumire societate, adresa, telefon etc.);
• pretul fiecarui produs, pretul total al produselor si toate costurile suplimentare de transport, de livrare;
• modalitatile de plata, livrare, executare;
• informatii privind dreptul de retragere, conditiile, termenele si procedurile de exercitare a dreptului respectiv, in conformitate legislatia in vigoare.
Mai Cu Motz S.R.L. isi rezerva dreptul sa completeze si sa modifice orice informatie de pe site.
Mai Cu Motz S.R.L. nu raspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii site-ului.

Conditii de plata

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in comanda. Vanzatorul va emite catre cumparator o factura pentru bunurile si serviciile livrate, obligatia cumparatorului fiind sa furnizeze la momentul plasarii comenzii, sau ulterior in timp util, toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Procedura de conciliere

In cazul in care o persoana are o nemultumire se poate adresa in scris catre adresa de e-mail: contact@maicumotz.ro.
Sesizarile pentru cazurile care impun conciliere pot fi facute de orice persoana care se considera nedreptatita.
In urma primirii descrierii unei situatii, situatia va fi analizata in detaliu si se va adopta o decizie asupra cazului. Aceasta decizie va fi transmisa catre client in maxim 30 de zile calendaristice de la data primirii sesizarii.
In cazul in care se ajunge la conciliere cazul se considera inchis.
Drepturile tale de a te adresa autoritatilor competente sau chiar instantelor judecatoresti, dupa caz, nu sunt limitate sau restranse in niciun fel.
Nimic din acesti termeni si conditii nu exclude si nici nu limiteaza raspunderea noastra cu privire la orice aspect pentru care ar fi ilegal sa ne limitam sau sa ne excludem raspunderea. 

Riscuri si responsabilitati

Toate comenzile depind de disponibilitatea produselor in stocul nostru sau al furnizorilor nostri. In acest sens, in eventualitatea in care apar dificultati de aprovizionare sau daca produsele nu se mai afla in stoc, ne rezervam dreptul de a te informa cu privire la produse inlocuitoare de valoare egala sau superioara pe care le poti comanda. Daca nu doresti sa comanzi aceste produse inlocuitoare si daca am primit deja plata aferenta produselor comandate, iti vom rambursa integral orice suma de bani pe care ai platit-o.

Livrare

Vanzatorul se obliga sa expedieze bunurile si serviciile catre cumparator in sistem de curierat door-to-door sau easybox.
Comenzile se pot livra doar pe teritoriul Romaniei. Momentan nu se pot livra comenzi in strainatate. Dorinta noastra este sa livram produsele cat mai repede cu putinta. Exista insa posibilitatea ca intreg procesul de livrare sa dureze mai mult din pricina unor circumstante independente de vointa noastra, dar nu mai mult de 30 de zile de la data confirmarii comenzii. In cazul in care termenul de livrare depaseste 30 de zile, ai dreptul de a anula comanda.
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare a comenzii, vanzatorul este obligat sa anunte cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii.

In cazul in care vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii.

Livrarea se va face prin curierat rapid - DPD / Fan Courier sau prin ridicare personala din easybox Sameday (valabil pentru produsele mici sau medii), costul acesteia fiind de 20, 30, respectiv 12 lei (suportat de client).

In Pitesti si pentru comenzile nationale de minim 300 lei livrarea este gratuita.

Transferul proprietatii

Proprietatea asupra bunurilor si serviciilor va fi transferata la momentul efectuarii platii din partea cumparatorului si livrarii in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul vanzatorului).
In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre vanzator sa permita cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora.

Anularea comenzii si/sau returnarea produselor

1. Pentru produsele disponibile in stoc sau la precomanda, marcate cu etichetele "IN STOC" sau "STOC LIMITAT" si "PRECOMANDA - IN STOC FURNIZOR", oti anula oricand comanda fara a invoca un motiv.

In cazul produselor si accesoriilor handmade care se regasesc marcate cu etichetele "LA COMANDA" si "LA COMANDA - PRODUS HANDMADE" comanda se poate anula doar daca aceasta nu a intrat in procesare sau este intr-un stadiu incipient si produsele nu au grad ridicat de personalizare.

In cazul anularii unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.

2. Daca doresti sa returnezi un produs, te rugam sa ne notifici despre aceasta utilizand datele de contact din sectiunea contacteaza-ne.

Termenul de returnare este de 14 zile de la data primirii comenzii.

Produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite, sa aiba etichetele originale intacte, sa nu prezinte semne de folosinta si sa contina toate accesoriile (ambalaje originale, huse, etichete, coduri de bare, etc.) cu care au venit insotite. 

In cazul comenzilor care contin produse identice, doar unul dintre produse poate fi returnat desigilat, restul produselor pot fi acceptate la retur doar daca sunt sigilate.

*In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.

*Orice modificare a starii produselor ce duce la diminuarea valorii lor si face imposibila vanzarea lor ca noi, impune automat aplicarea unei proceduri de returnare supusa unei taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate. Cuantumul taxei administrative iti va fi comunicat dupa receptionarea produselor deteriorate/modificate/fara accesorii.

Returnarea produselor se face exclusiv prin curierat rapid, taxele aferente fiind suportate de client. NU se accepta retururi cu plata transport la destinatie.

Rambursarea banilor - doar valoarea produsului/produselor (din care se va retine - daca este cazul - taxa pentru diminuarea valorii produsului/produselor) se va face fie prin transfer bancar (pentru comenzile cu plata la livrare), fie pe card (pentru comenzile cu plata online cu cardul).

Pentru acestea, suma va fi restituita pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in 14 zile de la acceptarea returului.

3. Daca produsul/produsele pe care le-ai primit prezinta defecte ce nu au fost depistate inainte de expediere , te rugam sa ne transmiti o notificare scrisa in acest sens. Pentru orice produse considerate defecte, beneficiezi de retur gratuit si rambursarea integrala a platii efectuate.

4. Produsele care implica si personalizare sau cele realizate dupa specificatiile oferite in mod clar de consumator NU pot fi returnate. 

Raspundere

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre vanzator a oricarei din obligatiile sale conform comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea bunurilor si serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.
Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.
Plafonul valoric maxim al raspunderii noastre fata de tine pentru orice pierdere sau paguba suferita care se produce in legatura cu comanda ta pe acest site va fi limitata la valoarea totala (pretul total) a comenzii tale.

Alte prevederi

Partile in contract vor fi considerate contractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest document inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre partile amintite, referitoare la subiectul prezentului contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.
Accesul si utilizarea site-ului MaiCuMotz.ro se face sub autoritatea acestor reguli, in termenii si conditiile prezentate. Utilizarea site-ului, logarea si accesul la servicii presupune implicit acceptarea acestor termeni si conditii, cu toate consecintele care decurg din acceptarea acestora.

Link catre politica de confidentialitate